RT.6840.9.2021 (wykaz)
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1990, z późn. zm.)
BURMISTRZ MIASTA POLANICA–ZDRÓJ
informuje, że w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanicy–Zdroju przy ul. Dąbrowskiego nr 3 (tablica ogłoszeń, parter budynku) został wywieszony na okres 21 dni wykaz nieruchomości przeznaczonej do:
1) zbycia (sprzedaży) {gminny lokal mieszkalny nr 12 w budynku przy ul. Dąbrowskiego nr 1A wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej (prawo współwłasności nieruchomości gruntowej w granicach działki gruntu nr 75/10 (AM–2) o pow. 793 m², obręb Centrum, KW nr 81590/2)}.
Okres wywieszenia wykazu: 13/08/2021–03/09/2021
Osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1–2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, składają wnioski o nabycie w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia wykazu.
Informacja Burmistrza Miasta (Zarządzenie nr 134/2021)
Archiwum
13.08.2021, jw1 -um
- Przejdź do - aktualność Poprzednia
- Przejdź do - aktualność Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Wypowiedz się na stronie Kontakt