Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1899)
BURMISTRZ MIASTA POLANICA–ZDRÓJ
informuje, że w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanicy–Zdroju przy ul. Dąbrowskiego nr 3 (tablica ogłoszeń, parter budynku) został wywieszony na okres 21 dni wykaz gminnych nieruchomości gruntowych przeznaczonych do:
1) oddania w dzierżawę, na czas oznaczony część działki nr 127/2, obręb Nowy Zdrój;
2) oddania w dzierżawę, na czas oznaczony działkę nr 434/5, obręb Stary Zdrój;
3) oddania w dzierżawę, na czas oznaczony działkę nr 91/7, obręb Centrum;
4) oddania w dzierżawę, na czas oznaczony część działki nr 263/2, obręb Centrum;
5) oddania w dzierżawę, na czas nieoznaczony działkę nr 477/3, obręb Centrum;
6) oddania w dzierżawę, na czas nieoznaczony część działki nr 263/2, obręb Centrum.
Okres wywieszenia wykazów: 03/12/2021-24/12/2021