SPRAWOZDANIE
z konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
PRZEDMIOT KONSULTACJI:
projekt „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
TERMIN KONSULTACJI:
1) Termin rozpoczęcia konsultacji - 28 września 2021 r.
2) Termin zakończenia konsultacji - 28 października 2021 r.
3) Termin spotkania roboczego z organizacjami - 26 października 2021 r.
SPOSÓB PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI:
Zamieszczenie informacji o konsultacjach oraz dokumentu poddanego konsultacjom:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju,
- na stronie internetowej www.polanica.pl oraz na tablicy ogłoszeń,
- na tablicy ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju oraz w mieście.
- Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego .
WYNIKI KONSULTACJI:
1) Wnioski i uwagi wniesione do programu na piśmie, drogą e-mailową, telefonicznie lub ustnie – nie zostały wniesione.
2) Planowana w budżecie kwota na realizację programu w 2022 roku wynosi 240.000,00 zł i jest wyższa o 10.000,00 zł od kwoty ubiegłorocznej.
3) Wnioski i uwagi wniesione ustnie do projektu programu na spotkaniu roboczym – nie zostały wniesione.
4) Podczas konsultacji projektu Programu nie zgłoszono kandydatury do Komisji Konkursowej.
Sprawozdanie sporządzono w 1 egzemplarzu.
sporządziła: Adriana Kidacka-Czyrnek
Polanica-Zdrój, 29 października 2021 r.